Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   35 грн.
ЦЕНА:   80 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Територіальний устрій України   (ID работы: 2852)

Направление: Право
Предмет: Административное право
Тип работы: Реферат
Число страниц: 15
Год защиты: 2010
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Поняття та обумовленість територіального устрою України
2. Система адміністративно-територіального устрою України та її становлення
Висновок
Література
Введение
Територіальний устрій України ґрунтується на засадах єдності і цілісності державної території, поєднання централізації і децентралізації у здійсненні державної влади, збалансованості соціально-економічного розвитку регіонів з урахуванням їхніх історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій.
Систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, селища і села.
До складу України входять Автономна Республіка Крим, області: Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська,
Заключение
Україну за кількістю населення і територією можна порівняти з Францією. Франція має 96 департаментів, які у свою чергу діляться на комуни. У Франції ніколи не виникали проблеми з сепаратизмом чи з федералізмом - завдяки такому адміністративно-територіальному поділу. В Україні зберігся з радянських часів адміністративно-територіальний поділ (області–райони), ті ж 24 області плюс АРК - утворення, встановлене постановою Верховної Ради УРСР від 12 лютого 1991 р. „Про відновлення Кримської Автономної Радянської Соціалістичної Республіки”. Референдум від 20 січня 1991 р. і постанова Верховної Ради УРСР від 12 лютого 1991 р. були ініційовані колишньою комуністичною більшістю у Верховній Раді, яку очолював Олександр Мороз. Підтримав і впровадив Леонід Кравчук.
Україна потребує зміни адміністративно-територіального поділу, області за своїм економічним, соціальним потенціалом вкрай різні, у деяких областях, які претендують на автономні утворення у складі „федерації”, є міста, регіони, які давно переросли статус районних (Маріуполь, Кривий Ріг, Краматорськ, Дніпродзержинськ, той же Севастополь і ще кілька десятків). Адміністративно-територіальну реформу Р.Безсмертний провалив, тому що намагався поєднати їжака з вужем, але все залишив, як і при совітах. Є два варіанти.
1-й. Створити, як мінімум, 40 областей, це значно спростить як управління на рівні обласних утворень, так і загальноукраїнському, наблизить населення до органів влади, дасть поштовх для розвитку місцевого самоврядування і так
Литература
1. Конституція України від 28.06.1996 року зі змінами, внесеними Законом України „Про внесення змін до Конституції України” N 2222-IV від 08.12.2004 року, ВВР, 2005, N 2, ст.44
2. Адміністративно-територіальний устрій України. Історія та сучасність: Вид. 2-е, вип. та допов. / Під заг. ред. В. Г. Яцуби. – К., 2002. – 270 с.
3. Актуальні проблеми управління територіями в Україні: [Матер. наук.-практ. конф. 26–27 листоп. 1992 р.] – К., 1993. – 347 с.
4. Орзіх М. Інноваційна реконструкція адміністративно-територіального устрою України //Право України. – 2005. – № 7. – С. 11–15
5. Юридична енциклопедія / ред. Ю.С.Шемшученко – т. 1 – К.: Видавництво „Українська енциклопедія” ім.. М.П.Бажана, 1998 – 670 ст.
6. Юридична енциклопедія / ред. Шемшученко Ю.С. – К.: Українська
Другие работы этого направления
Адміністративна відповідальність
Особливості адміністративної відповідальності спеціальних суб’єктів
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ В УКРАЇНІ
ПРАВОВІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЛІДЧИХ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Адміністративна відповідальність за порушення авторських та суміжних прав
ВІЙСЬКОВА СЛУЖБА В УКРАЇНІ: ВСТУП, ПРОСУВАННЯ, ПРИПИНЕННЯ
1.Загальна характеристика, нормативно-правова основа та принципи провадження у справах про адміністративні правопорушення. Задача: Адміністративний суд ухвалив постанову у справі не зважаючина те, що позивач повторно не прибув у судове засідання без поважних причин.Чи правомірно чинив адміністративний суд?
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ПРАЦІВНИКА МІЛІЦІЇ
АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ ЮРИДИЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА ПРАКТИКА ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ЗАХОДІВ
Правовий статус Державної реєстраційної служби України
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ДЕТІНІЗАЦІЇ ВІДНОСИН У СФЕРІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Зміст та структура адміністративного процесу та види адміністративних проваджень
ЗАСОБИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЛУЖБОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ В ОРГАНАХ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ (ОРГАНІЗАЦІЙНО - ПРАВОВІ ПИТАННЯ)
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ МВС УКРАЇНИ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА ПРИПИНЕННЯ ПРАВОПОРУШЕНЬ
ПРЕДМЕТ І ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА УКРАЇНИ: ХАРАКТЕРИСТИКА КАТЕГОРІЙ В УМОВАХ СИСТЕМНОГО РЕФОРМУВАННЯ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ ГОСПОДАРЮВАННЯ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ СЛУЖБИ В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ
Адміністративно-правовий статус громадських организацій в Україні
Адміністративно-юрисдикційна діяльність суду
Надання спецодягу на підприємстві
Роль державного управління у процесі інформатизації України
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ В СФЕРІ ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ПОЛІТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Правові засади валютного регулювання і контролю в Україні
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ЛІЦЕНЗІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ПИТАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В СФЕРІ ЯКОСТІ ТОВАРІВ
Адміністративно-правові способи захисту прав та свобод людини і громадянина
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ВИДАТКІВ НА НАУКУ В УКРАЇНІ
МАТЕРИАЛЬНО-ПРАВОВЫЕ И ПРОЦЕССУАЛЬНЫЕ ГАРАНТИИ ЗАКОННОСТИ ПРИВЛЕЧЕНИЯ К АДМИНИСТРАТИВНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ УСТАНОВ ВИКОНАННЯ ПОКАРАННЯ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ НОРМОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
Управління персоналом органів внутрішніх справ України: організаційно-правові засади
АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ, ЩО ПОСЯГАЮТЬ НА ПРАВА І СВОБОДИ ГРОМАДЯН
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ПОСАДОВОЇ ОСОБИ
ПОПЕРЕДЖЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ
АДМІНІСТРАТИВНО-ЮРИСДИКЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНОГО НАГЛЯДУ
СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ЮРИСДИКЦІЇ В УКРАЇНІ
Нормативно-правовий акт: поняття ознаки класифікація
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСКАРЖЕННЯ ГРОМАДЯНАМИ НЕЗАКОННИХ ДІЙ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ У СУДАХ
СЛУЖБОВЕ РОЗСЛІДУВАННЯ В ОРГАНАХ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ДЕРЖАВНИХ ІНСПЕКЦІЙ В УКРАЇНІ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ МВС УКРАЇНИ
АДМІНІСТРАТИВНО – ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ОРГАНАМИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ДОЗВІЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Управління процесами формування ґендерної політики в Україні (організаційно-правові аспекти)
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРОЗДІЛІВ МІСЦЕВОЇ МІЛІЦІЇ ЩОДО ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ (ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ)
Державна служба як важливий інститут державного урядування. Психологічні та правові аспекти підготовки урядовців
Попередження адміністративних правопорушень, що посягають на митні відносини