Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Створення сучасної школи   (ID работы: 2788)

Направление: Менеджмент
Предмет: Управление проектами
Тип работы: Дипломная работа
Число страниц: 85
Год защиты: 2010
ВУЗ: Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры
Специальность (факультет): інститут безперервної фахової освіти
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
1.Суть управління проектами: цілі, завдання,
2.БІЗНЕС-ПЛАН ПО СТВОРЕННЮ ПРИВАТНОЇ ШКОЛИ
2.1. Аналітична частина
2.1.1 Характеристика проектованого підприємства
2.1.1.1 Організація діяльності підприємства
2.1.1.2 Проектування підприємства
2.1.1.3 Маркетингові заходи по позиціюванню та просуванню нового проекту
2.2 Характеристика послуг, які надаватимуться підприємством
2.3.3 Аналітика ринку та дослідження конкурентного середовища
3. ПРОЕКТНА ЧАСТИНА
3.1 Управлінська структура та функції підприємства
3.2 Попередні розрахунки
4. СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА
4.1 Розрахунок економічних показників підприємства
4.2 Розрахунок передбачуваного прибутку та рентабельності проекту
4.3 Ризики проекту
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Введение
Актуальність дослідження. Курс здійснюваних в Україні реформ передбачає чітку соціальну спрямованість економічних перетворень в усіх сферах суспільного життя. Особливу роль в його реалізації виконують галузі соціально-культурної сфери, в яких акумулюються соціальні інтереси різних верств населення і які безпосередньо націлені на задоволення людських потреб в культурно-освітньому та інтелектуальному розвитку, охороні здоров’я, відпочинку. Високоефективна соціально-культурна сфера - це гарант збереження "людського капіталу" нації. В сучасних умовах посилення до неї уваги є не просто чинником виходу України із затяжної кризи, а й шансом підвищення рейтингу нашої держави в світі, наближення ряду соціально-культурних стандартів до європейського виміру. Значні резерви оптимізації соціально-культурної сфери криє в собі й започаткована в державі адміністративна реформа. Зазначені вище обставини засвідчують актуальність вирішення проблем розвитку й територіальної організації соціально-культурної сфери, спонукали до вибору теми даної дипломної роботи.
Дослідження проблем розвитку соціально-культурної сфери не є новими. Теоретико-методологічні засади формування і розподілу суспільних благ і державних фінансів розроблялись представниками різних наукових шкіл (Дж.Б’юкенен, Л.Брю, Л.Йохансен, П.Самуельсон, А.Пікок, Дж.Гелбрейт, Р.Нордгауз, Р.Маконнел, Р.Піндайк, Д.Рубінфельд, С.Гаврилишин). Відрадно, що в значній мірі ця наукова спадщина пов"язана з іменами таких українських вчених як С.Подолинський, І.Вернадський, М.Туган-Барановський.
Мета та завдання дипломної роботи полягає у дослідженні та практичних аспектах проектування освітньої установи.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:
- уточнення економічного змісту та цілей управління проектами;
- створення бізнес-плану приватної школи;
- аналіз проектних ризиків ДЦР «Ерудит»;
- обгрунтування шляхів удосконалення управління проектами;
- розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів.
Об’єкт і предмет дослідження. Предметом дослідження є проектування освітніх установ. Об’єктом дослідження є дитячий центр розвитку «Ерудит».
Методологія і методика дослідження. Дослідження грунтуються на фундаментальних положеннях сучасної економічної теорії, наукових працях вітчизняних та зарубіжних вчених в області освітнього менеджменту, економіки соціальної сфери й ринкової економіки.
Інформаційно-нормативною базою дипломної роботи є законодавчі та нормативно-правові акти України, матеріали Державного комітету статистики України, Міністерства фінансів України, монографічні та періодичні видання, матеріали наукових конференцій.
Структура роботи. Структура дипломної роботи визначена метою та основними завданнями дослідження. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, та списку використаних джерел.
Заключение
Суть соціально-культурної сфери нами трактується як комплекс відносно самостійних галузей економіки, що охоплюють широкий спектр відносин людського розвитку і котрі об’єднані спільністю суспільного замовлення на продукування соціально-культурних цінностей і благ, спорідненістю характеру діяльності, що реалізується у формі специфічного товару - послуг (споживчої вартості та вартості), вагомістю результативних ефектів, що мають здатність до накопичення у вигляді знань, інтелектуальних, фізичних і духовних сил соціуму (людського капіталу), володіють власним ресурсним потенціалом, інфраструктурою й зв’язками.
Вихідним моментом виділення соціально-культурної сфери є особисті потреби (як частини соціальних) населення. При цьому рівень розвитку соціально-культурної сфери розглядається взаємозалежно і взаємопов’язано з рівнем розвитку продуктивних сил території (країни, регіну, району), величиною її економічного потенціалу.
Соціально-культурна сфера є відкритою системою, а тому усі явища й процеси, що відбуваються в мікро- та макросередовищі, швидко позначаються на її розвитку. Водночас результати функціонування сфери є вагомим чинником обудови соціальної держави.
Особливості управління підприємствами соціально-культурної сфери, нами були проаналізовані на основні дитячого центру розвитку «Ерудит».
В нашій роботі ми спроектували ДЦР «Ерудит» який спеціалізується на наступних напрямках освіти:
Школа раннього розвитку
Школа іноземних мов
Підготовка домашнього персоналу
Усі програми курсів іноземних мов•Освітнього центру «UK» відповідають Загальноєвропейським Рекомендаціям з мовної освіти Ради Європи
ДЦР «Ерудит» складається з міні садка ( тобто групи короткотривалого перебування з 9.00 до 13.00 ) та центру розвитку дитини. Всі складові ДЦР працюють за єдиною системою всебічного розвитку дитини ( сукупність авторських та державних програм ). Також для всебічного розвитку маляти, ми створили цілу низку додаткових занять-курсів:
- Комплексний музичний розвиток;
- Англійська мова;
- Заняття з логопедом і психологом.
Щодо системи управління ДЦР «Ерудит», то сучасні освітні системи вимагають управління, яке б допомогло їм самостійно адаптуватися в соціально-економічних умовах, що швидко змінюються, цілеспрямовуватися та саморозвиватися. За результатом трьохрічного експерименту по створенню структури управління дитячого центру розвитку «Ерудит» була створена структура управління ДЦР, яка відповідає загальній структурі ДЦР і має такі рівні:
1. "Керівниковий" рівень. Одноосібне управління ДЦР здійснює його директор.
2. "Адміністративній" рівень. Для забезпечення управління навчально-виховним процесом, організації наукової і методичної роботи, становлення індивідуальності та творчого відношення до життя на всіх етапах шкільного та дошкільного дитинства, визначення рівня навченості та розвитку у навчально-виховному комплексі вводяться посади заступників директора з дошкільного виховання, початкового навчання та розвитку, навчальної, виховної, науково-методичної роботи, з іноземних мов (враховуючи) специфіку навчального закладу у вивченні іноземних мов дітей з 3-х років), адміністративно-господарчої частини.
3. "Адміністративно-громадський рівень". На цьому рівні працюють завідуючі кафедрами, керівники методичних об'єднань. Його створено для делегування управлінських повноважень та демократизації процесу управління.
4. "Педагогічний" рівень, на якому відбувається педагогічне управління навчальним процесом.
Така багаторівнева систем управління повинна створювати умови для саморозвитку, самоаналізу, самокорекції учасників навчального процесу на кожному рівні, планувати та організовувати злагоджену діяльність у всіх підрозділах, вимірювати та оцінювати ефективність процесу, спрямовувати його на подальший розвиток.
Задля отримання більшого прибутку та підвищення ефективності наданих інтелектуальних послуг, нами було запропоновано два проекта ще одного центру «Ерудит+», в межах центру ерудит з більшою потужністю, та різноманітністю послуг, та більш вузькою спеціалізацією.
Порівнюючи показники двох проектів можемо зазначити, що альтернатива № 2 (комплексний повно функціональний комплекс для дітей усіх вікових груп) дає кращі результати за показниками чистого прибутку (6,94 млн. за 5 років проти 4,2 млн. грн. для першого проекту) та показник NPV (3292,7 тис грн. проти 2128 тис грн. для першого проекту). Однак, альтернатива № 1 (створення спеціалізованого центру, орієнтованого на дітей дошкільного віку) краще за такими параметрами як значно менша потреба в стартових інвестиціях (481 тис грн. проти 895 тис грн. для другого проекту), більше значення IRR проекту і коротший термін окупності проекту. На підставі порівняння показників альтернативних проектів ми все ж рекомендуємо реалізувати проект № 1, тобто створити.
Литература
1. Агафонова Л. Г., Рога О. В. Підготовка бізнес-плану: Пpактикум. — К.: Знання, 2001. — 158 с.
2. Акопян А. А. Методика планиpования пpедпpинимательских пpоектов. — К.: КМУГА, 1996. — 19 с..
3. Бизнес-план: Метод. матеpиалы / [Маниловский Р. Г., Юлкина Л. С., Ягодин Д. В. и дp.]; Под pед. Р. Г. Маниловского. — М.: Финансы и статистика, 1995. — 76 с.
4. Бизнес-план: Метод. матеpиалы / Маниловский Р. Г., Юлкина Л. С., Колесникова H. А. и дp.; Под pед. Р. Г. Маниловского. — 2-е изд., доп. — М.: Финансы и статистика, 1997. — 158 с.
5. Бізнес-план / Центp спpияння підпpиємництву ”Компас”. Центp постпpиватизац. підтpимки підпpиємств Укpаїни. — К., 1995. — 22 с.
6. Бланк И. Инвестиционный менеджмент. – К.:МП “ИТЕМ” Ltd, «Юнайтед Лондон Трейд Лимитед», 2005. 2-е изд. доп. и перераб. – 525 с.
7. Блэквелл, Эдваpд. Как составить бизнес план: Пеp. с англ.. — М.: ИHФРА-М, 1996. — 159 с.
8. Бондаренко Н. І., Войчук Г. І.. Фінанси підприємств: Навч.-метод. посіб. для студ. екон. ф-ту різ. форм навчання / Н.І.Бондаренко, Г.І.Войчук; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2004. - 61 с.
9. Бочаров В.В. Инвестиционный менеджмент. — СПб. и др.: Питер, 2003. — 151 с.
10. Важинський Ф. А. Механізми стимулювання інвестицій у виробничу сферу // Проблемы повышения эффективности функционирования предприятий различных форм собственности. - Донецк, 1999. - с. 343–350
11. Верба В.А., Загородніх О.А. Проектний аналіз. — К.: Б. в., 2000. — 322с.
12. Вітлінський В.В., Макаренко В.О. Модель вибору інвестиційного проекту // Фінанси України. - 2002.-№4.-С.63-72.
13. Віцентій В. М. Вибір інвестиційних проектів в умовах ризику // Харьковский гос. политехн. ун-т. Вестник. - Х., 1999. - Вып.72: Системный анализ, управление и информационные технологии. - с. 13–16.
14. Гончаров А. Б. Фінансовий менеджмент: Навч. посіб. / Харк. держ. екон. ун-т. — Х.: ВД «ІНЖЕК», 2004. - 237 с.
15. Грей К.Ф., Ларсон Э.У. Управление проектами: Практическое руководство. – М.: Дело и Сервис, 2003. – 528 с.
16. Губанова Л.І. Оцінка інвестиційних проектів // Фінанси України. -2001. - №10. - С.126-131
17. Данилюк М.О., Савич В.І. Фінансовий менеджмент: Навч. посіб.: Для студ. вищ. навч. закл. які навчаються за освітньо-проф. прогр. спеціаліста та магістра з напряму «Економіка та підприємництво; Ін-т менеджменту та економіки. — Івано-Франківськ, 2001. - 209 с.
18. Д'яконова І.І. Теоpетичні та економічні основи інвестиційної діяльності. - Суми: Слобожанщина, 1998.- 67 с.
19. Єлейко Я.І., Єлейко О.І., Раєвський К.Є. Інвестиції, ризик, пропозиції. – Львівський банківський інститут НБУ, 2-ге видання, перероблене та доповнене. - 2004. – 205 с.
20. Завербний А. С. Підходи до управління інвестиційними проектами та їх інформаційне забезпечення // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. - Львів, 2005 — Вип.1 (39): Економічні проблеми ринкової трансформації України. - с.139–143
21. Загородній А.Г., Стадницький Ю.І. Менеджмент реальних інвестицій. — К.: Знання, 2000. — 209 с.
22. Збаразська Л. О. Концептуальні питання створення економічного механізму стимулювання виробничих інвестицій // Инвестиции: ресурсы, механизмы стимулирования. - Донецк, 1997. - с. 23–35
23. Зятковський І.В. Фінанси підприємств: Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл.. — [2-е вид., перероб. та допов.]. - К.: Кондор, 2003. - 362 с.
24. Идpисов А. Б. и др. Стpатегическое планиpование и анализ эффективности инвестиций / Идpисов А. Б., Каpтышев С. В., Постников А. В. — М.: Инфоpм.-изд. Дом ”Филинъ”, 1997. — 265 с.
25. Инвестирование, финансирование, кредитование. — К.: Киев. гос. торг.-экон. ун-т, 1997. — VI, 191 с
26. Іщук С. Механізми інвестиційного забезпечення розширеного відтворення виробничого потенціалу // Формування ринкової економіки в Україні. - Львів, 2005. - Вип.15, ч.1 - с. 57–62
27. Кирилова Л.І. Підходи до удосконалення методів економічного обґрунтування інвестиційних проектів // Держава та регіони. Серія: Економіка і підприємництво. – 2005. – № 1. – с. 24-32.
28. Клайэм Р., Лудин И. Ноев проект: Секреты практического проектного менеджмента. – СПб: Весь, 2002. – 320 с.
29. Клименко В. И. Методический подход к формированию собственных источников финансирования инвестиционного проекта промышленного предприятия // Економіка: проблеми теорії та практики. — Д., 2005. — Вип.168. - c. 108–116
30. Коваленко Л.О., Ремньова Л.М. Фінансовий менеджмент: Навч. посіб. / Коваленко Л.О., Ремньова Л.М.. - Чернігів: [ЧДІЕУ], 2001. - 455 с.
31. Козаченко А.В., Осыка А.П. Упpавление инвестициями: [Учеб. пособие для студентов экон. спец. вузов]/ Восточноукp. гос. ун-т. Центp последиплом. обpазования.- Луганск, 1996.- 134 с.
32. Козик В.В., Федоровський В.А. Оцінка ефективності інвестиційних проектів // Фінанси України.- 2001.-№4 .-С.59-70.
33. Комарницький І. Проблеми впровадження системи управління ризиками в процесі реалізації інвестиційних проектів // Чернівецький ун-т. Науковий вісник. — Чернівці, 1999. - Вип.44: Економіка. - с.48–55.
34. Коммерческая оценка инвестиционных проектов: основные положения методики. – К.: ”Альт”, 1996. – 60 с.
35. Коробов М.Я. Фінанси промислового підприємства: Підруч. для студентів спец. «Бух. облік, контроль і аналіз госп. діяльності», «Фінанси та кредит» / [Голов. ред. М.С.Тимошик]. - К.: Либідь, 1995. - 158 с.
36. Костромин С. А. Модель процесса финансирования инвестиционного проекта // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація ринкових відносин в Україні: організаційно-правові та економічні проблеми», Одеса, 15 травня 2005 р. - Одеса, 2003. - c. 170–174
37. Крайник О.П., Клепикова З.В. Фінансовий менеджмент / Держ. ун-т «Львів. політехніка», Ін-т підвищ. кваліфікації та перепідготовки кадрів; [За наук. ред. О.П.Крайник]. — Львів: ІНТЕЛЕКТ+; К.: Дакор, 2001. — 258 с.
38. Краснова В. В. Оценка эффективности инвестиционного проекта, финансируемого с использованием кредитных ресурсов // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. - Донецк, 2001. - Ч.1. - c. 204–205
39. Кузьміна С. А. Взаємодія інновацій та інвестицій у промисловому виробництві // Проблеми розвитку державних і місцевих фінансів. - К., 2003. - с. 195–198
40. Кучма Е. А. Оценка финансового состояния предприятия при осуществлении инвестиционных проектов // Науковий вісник будівництва. - Х., 2004. - Вип.2. - c. 141
41. Лагода А. В. Інвестиційні проекти в системі прийняття інноваційних рішень (критерії пріоритетності) // Наукові праці. - К., 2005. - Вип.3: Інноваційний менеджмент: проблеми формування в умовах перехідної економіки. - с. 232–235
42. Луцишин П. В., Луцишин H. П. Бізнес-планування: теоpія, методика, пpактика: Hавч. посіб. для студентів екон. спец. вузів. — Луцьк: Ред.-вид. відд. ”Вєжа”, 2001. — 185 с.:
43. Мазур И.И., Шапиро В.Д. и др. Управление проектами: Справочник для профессионалов. – М.: Высшая школа, 2001. – 875 с.
44. Майорова Т.В. Інвестиційна діяльність. Навчальний посібник. – Київ.: ЦУЛ, 2003. – 464 с.
45. Маковеєв А. П. Структурно-інвестиційні перетворення промислового виробництва // Формування ринкових відносин в Україні. - К., 2002. - Вип. 17. - с. 90–91
46. Матюшко В., Клименко. А. Бизнес-план – сделай сам (Консультации по составлению бизнес-плана промышленного предприятия) // Бизнес (документы, комментарии, консультации), 1997, № 2, 4, 6, 9, 31,34.
47. Методика составления бизнес-плана инвестиционного проекта (разработка АО «Компания проектного финансирования») // Бизнес (документы, комментарии, консультации), 1996, № 13-18.
48. Мостенська Т. Л. Застосування фінансового важеля у розрахунках ефективності інвестиційних проектів // Проблеми і перспективи розвитку фінансової політики в Україні в умовах ринкової економіки. - Чернівці, 1999. - с.200–202.
49. Павлов В. І. Основи підпpиємництва: бізнес-планування: Hавч. посіб.: У 3 т. / Луц. деpж. техн. ун-т, Ін-т pегіон. досліджень HАH Укpаїни. — Луцьк: Hадстиp’я, 2000-. Т.1 / Відп. pед. М. І. Долішній. — 2000. — 201 с.
50. Пересада А.А. Управління інвестиційним процесом. – К.: Лібра, 2002. – 166с.
51. Пересада А.А., Смірнова О.О., Онікієнко С.В., Ляхова О.О. Інвестування: Навчально-методичний посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 251 с.
52. Пинто Дж.К. Управление проектами. – СПб: Питер, 2004. – 464 с.
53. Підприємницьке право: Підручник / За ред. О.В. Старцева / 2-ге вид., переробл. і доп. – К.: Істина, 2005. – 600 с.
54. Підходи до розробки маркетингової стратегії по залученню інвестицій / Укр. акад. зовніш. торгівлі «Маркетинг. центр» при Ін-ті соц. екон. пробл. «РеспуБліка». — К.: 2000. — 104с.
55. Плетень Ю. І. Діагностика процесу управління інвестиційними проектами підприємств // Торгівля і ринок України. - Донецьк, 2004. - Вип.16, т.1. - с.339–346.
56. Поддєрьогін А.М., Буряк Л.Д., Калач Н.Ю. Фінансовий менеджмент: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни ; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 294 с.
57. Покpопивний С. Ф. и др. Бізнес-план: технологія pозpобки та обгpунтування: Hавч. посібник / Покpопивний С. Ф., Соболь С. М., Швиданенко Г. О.; Київ. нац. екон. ун-т; Ред. Соломаpський І. О. — К., 2000. — 207с.
58. Прокопенко В. І. Методи оптимізації структури джерел фінансування інвестиційних проектів // «Львівська політехніка». Вісник. - Львів, 2005. - N436: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - c. 403–407
59. Цигилик І.І., Кропельницька С.О., Білий М.М., Мозіль О.І. Аналіз і розробка інвестиційних проектів: Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів. - К.: ЦНЛ, 2005.-160с.
60. Яковлев А.И. Проектный анализ инвестиций и инноваций. — Х.: Бизнес Информ, 1999. — 113 с.
61. Ястремская Е.Н., Строкович А. Проблемы стратегии инвестирования предприятий//Эффективный менеджмент. - Сборник статей, 2004 г.
Другие работы этого направления