ЦЕНА:
35 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
80 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Рефлексивна взаємодія конкуруючих сторін (ID работы: 2662) |
Направление: | Менеджмент |
Предмет: | Инвестиционный менеджмент |
Тип работы: | Контрольная работа |
Число страниц: | 11 |
Год защиты: | 2010 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
Рефлексивна взаємодія конкуруючих сторін
Висновки
Список використаної літератури
Рефлексивна взаємодія конкуруючих сторін
Висновки
Список використаної літератури
Введение
Ефективність проведення інноваційно-інвестиційних процесів на макрорівні залежить від умов макросередовища, а точніше, від інвестиційно-інноваційного клімату країни. У ринковій економіці інвестиційним кліматом називають сукупність політичних, соціально-економічних, фінансових, соціокультурних, організаційно-правових і географічних чинників, властивих тій або іншій країні, приваблюючих або відштовхуючих інвесторів.
Поняття менеджмент широко ввійшло в сучасний економічний лексикон і стало по суті аналогом поняття керування. Поряд із загальним менеджментом, характерним для будь-якого підприємства в цілому,
Поняття менеджмент широко ввійшло в сучасний економічний лексикон і стало по суті аналогом поняття керування. Поряд із загальним менеджментом, характерним для будь-якого підприємства в цілому,
Заключение
Екзогенна чи ендогенна детермінація інновацій, що вказує на причини змін, дозволила визначити тип інноваційної взаємодії людини зі світом за ступенем активності й пасивності (вимушеності), перетворювальної чи пристосувальної стратегії.
Одним із таких суб’єктів є рефлексивна взаємодія конкуруючих сторін.
Суб'єктивність новизни цих інновацій у сфері між фірмами має позитивні і негативні оцінки.
Процес взаємодії конкуруючих сторін людини з інноваційною має свою динаміку, рівневу організацію і внутрішню логіку, а відповідно вимагає різних планів аналізу в системі зовнішніх умов, обставин і відносин
Одним із таких суб’єктів є рефлексивна взаємодія конкуруючих сторін.
Суб'єктивність новизни цих інновацій у сфері між фірмами має позитивні і негативні оцінки.
Процес взаємодії конкуруючих сторін людини з інноваційною має свою динаміку, рівневу організацію і внутрішню логіку, а відповідно вимагає різних планів аналізу в системі зовнішніх умов, обставин і відносин
Литература
1. Котлер Ф. “Основи маркетингу”. М.: - Ростинтэр, 2006
2. Уотермен Р. “Фактор відновлення. Як зберігають конкурентноздатність кращі компанії”. М.:- Прогрес, 2008
3. Скамай Л. “Ризики в іноваційному підприємництві”. // РИЗИК. №5-6, 2008
4. Донцова Л.В. “Іноваційна діяльність: стан, необхідність державної
2. Уотермен Р. “Фактор відновлення. Як зберігають конкурентноздатність кращі компанії”. М.:- Прогрес, 2008
3. Скамай Л. “Ризики в іноваційному підприємництві”. // РИЗИК. №5-6, 2008
4. Донцова Л.В. “Іноваційна діяльність: стан, необхідність державної
Другие работы этого направления