ЦЕНА:
35 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
80 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Правовий режим неподаткових платежів до бюджету (ID работы: 2603) |
Направление: | Право |
Предмет: | Финансовое право |
Тип работы: | Контрольная работа |
Число страниц: | 20 |
Год защиты: | 2010 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
1. Поняття і правова природа неподаткових доходів
2. Правовий режим неподаткових платежів до бюджету. Митні платежі
Висновок
Список використаної літератури
1. Поняття і правова природа неподаткових доходів
2. Правовий режим неподаткових платежів до бюджету. Митні платежі
Висновок
Список використаної літератури
Введение
Кожна держава для забезпечення виконання своїх функцій повинна мати відповідні кошти, які концентруються в бюджеті. До основних джерел формування цих коштів відносять і неподаткові надходження бюджету. Відмінність між ними і податками дуже проста і виходить із їхнього функціонального призначення. Податки і податкові платежі із самого початку створюються як фіскальні інструменти формування доходів бюджету. Неподаткові ж платежі такого призначення не мають. У них може бути досить різноманітна роль, ніяк не пов'язана з бюджетом. Спрямування
Заключение
Державний бюджет висвітлює систему фінансових показників, що відображає створення й використання фінансових ресурсів у всіх секторах економіки держави. У ньому в найбільш загальній формі фінансово обґрунтовується прогноз економічного та соціального розвитку держави. Державний бюджет, відтворюючи обсяг ресурсів, що мобілізуються в даному періоді, і їх використання, своїми результатами засвідчує загальне збалансування фінансових ресурсів і їх витрат. Фактично, державний бюджет конкретизує фінансові ресурси адресно, територіально і галузево.
Біля третини поступлень бюджетів формується за допомогою неподаткового механізму. Такі поступлення відображаються у трьох розділах частини бюджетів: "Неподаткові надходження", "Доходи від операцій з капіталом" та " Офіційні трансферти". Основна відмінність неподаткового механізму від оподаткування полягає у відсутності при його використанні
Біля третини поступлень бюджетів формується за допомогою неподаткового механізму. Такі поступлення відображаються у трьох розділах частини бюджетів: "Неподаткові надходження", "Доходи від операцій з капіталом" та " Офіційні трансферти". Основна відмінність неподаткового механізму від оподаткування полягає у відсутності при його використанні
Литература
1. Гнатюк П. Бюджет держави: проблеми надходжень // Економіст – 2000 - №1 – с. 75.
2. Опарін В. М. Фінанси / Загальна теорія: Навчальний посібник – К.: КНЕУ – 2001
3. Пацурківський П.С. Правові засади фінансової діяльності держави: проблеми методології. – Чернівці: ЧДУ, 1997. – С.126-127.
4. Рапіцький Т.В. Доходи Державного бюджету України: їх суть і види // Формування економічних відносин в умовах ринку. Збірник наукових праць. - Т. - 1998 - с.261
5. Фінансове право: навч. посібник для студентів юрид. вузів та факультетів. – К.: Вентурі, 1995. – С.99, 100-101.
2. Опарін В. М. Фінанси / Загальна теорія: Навчальний посібник – К.: КНЕУ – 2001
3. Пацурківський П.С. Правові засади фінансової діяльності держави: проблеми методології. – Чернівці: ЧДУ, 1997. – С.126-127.
4. Рапіцький Т.В. Доходи Державного бюджету України: їх суть і види // Формування економічних відносин в умовах ринку. Збірник наукових праць. - Т. - 1998 - с.261
5. Фінансове право: навч. посібник для студентів юрид. вузів та факультетів. – К.: Вентурі, 1995. – С.99, 100-101.
Другие работы этого направления