Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   35 грн.
ЦЕНА:   81 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Філософське вчення Платона   (ID работы: 203)

Направление: Гуманитарные предметы
Предмет: Философия
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 14
Год защиты: 2008
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Біографія Платона
2. Формування філософських поглядів Платона та сутність його філософії
Висновки
Список використаних джерел
Введение
Платон (427-347 pp. до н.е.) — перший з античних філософів, чиї пращ збереглися. Учень Сократа, Платон у 397 p. до н.е. заснував у Афінах філософську школу, відому під назвою Академія (тому що вона розташовувалася в парку, присвяченому міфічному героєві Академу). Свої праці він писав у вигляді діалогів — "Учта", Гіппій Більший", Торгій", "Держава" та ін.
Платон свої головні зусилля зосереджує на вирішенні відкритої Сократом проблеми існування загального ("краси" взагалі, "мужності", "добра" тощо). Він не мав сумнівів у існуванні загального реально, а як воно саме існує — нікому ще не відомо. Тому Платон відшукує аргументи, котрі повинні довести
Заключение
Безперечною заслугою Платона в історії філософії є його вчення про роль понять в процесі пізнання, які є вічними. Речі виникають і зникають, а поняття про них залишаються назавжди. Платон з’ясовував діалектику понять, виходячи з їх протиставлення, суперечливості. Бо пізнати істину можна лише тоді, коли є протилежні думки, що щось існує і одночасно, що це щось – не існує. Платон перебільшував, абсолютизував значення понять, визнавши за ними безпредметне, незалежне існування. Ідеї Платона, його вчення, мали великий вплив на подальший розвиток світової філософії і особливо на
Литература
1. Асмус В.Ф. Античная философия. - М.: Высшая школа, 1976.
2. Асмус В.Ф. Платон. - М.: Мысль, 1975.
3. Герасимчук А.А., Тимошенко З.І. Курс лекцій з філософії.– К., 1999.
4. Диоген Лаэртский. О жизни, учениях и изречениях знаменитых философов. – М.: Мысль, 1998.
5. Ільїн В.В., Кулагін Ю.І. Філософія – К., 1997.
6. Кондзьолка В. Історія середньовічної філософії. – Львів, 2001 р.
7. Лосев А.Ф., Тахо-Годи А.А. Платон. Аристотель..- М: Молодая гвардия, 2000.
8. Нерсесянц В.С. Платон. – М.: Мысль, 1984
9. Петрушенко В.Л. Філософія. – Львів,2001.
Другие работы этого направления
Значення філософії Л. Вітгенштайна для становлення сучасної практичної філософії
Соціодинаміка культурного життя
ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ СОКРАТА
Виникнення філософії. Філософський спосіб освоєння дійсності
Філософія освіти і науки
Філософська думка стародавньої Індії
Вчення Канта про державу і право
Вчення І. Канта про пізнання та мораль. І. Кант “Критика чистого розуму”
Історичні типи та структура світогляду
ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ В. ШИНКАРУКА
Раціоналізм
Ведення дискусу. Майєвтика
Історичні форми діалектики та метафізики як методів пізнання
Цінність як об'єкт філософського розуміння
Структура свідомості, її рівні
Життя та філософська діяльність Сократа
Натуралісти та філософи XVIII-XIX ст. про місце людини в природі
Християнство в контексті культури українського народу
Філософська концепція людини
Давньоіндійська філософія і сучасність
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ФІЛОСОФСЬКОЇ КОНЦЕПЦІЇ ЛЮДВІГА ФЕЙЄРБАХА
Філософія науки : теорія, як форма наукового пізнання Філософія освіти: криза класичної парадигми освіти
Специфіка філософського знання
Космоцентризм як світоглядний принцип античної філософії
Філософські проблеми біології
Наука і глобальні проблеми сучасності
Контрольна робота з філософії