Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   40 грн.
ЦЕНА:   92 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Шляхи підвищення ефективної роботи транспортних підприємств   (ID работы: 192)

Направление: Точные и технические науки
Предмет: Транспорт
Тип работы: Реферат
Число страниц: 21
Год защиты: 2008
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Організація роботи транспорту
2. Перспективний розвиток транспортної інфраструктури Києва
3. Підвищення ефективної роботи на підприємствах транспорту
Висновок
Література
Введение
Актуальність теми. Безперебійна і добре організована робота транспортного господарства підприємства відіграє важливу роль у високопродуктивному функціонуванні основного в-ва.
По територіальному признаку транспорт на підприємстві поділяють на:
- внутрішній
- зовнішній
Внутрішній – призначений для перевезення вантажів між цехами і складами.
Зовнішній – призначений для доставки вантажів на підприємство та вивіз готової продукції і відходів.
Транспортне господарство складається з транспортних засобів – автомобілі, прицепи, локомотиву, вагон, трактори і обладнання загальнозаводзького призначення – гаражі, депо, ремонтні майстерні, рейсові шляхи.
Перевезення вантажів, навантажувально-розвантажувальні і експедиційні операції являються основними функціями транспорту і його робота впливає безпосередньо на хід в-ва і с/в продукції. Від роботитранспорту залежить випуск
Заключение
Система витрат, проведених різними фінансовими відділами (службами) транспортної організації, дозволяє одержати різні значення питомих витрат виробництва на усіх рівнях обліку. Це характерно для одержання повної собівартості реалізованої продукції, обліку витрат на окремому етапі або в окремому підрозділі, по конкретному виду перевезень або типу транспортного засобу, на відповідному рейсі, виконуваному на регулярній основі. Різноманіття підходів до формування витрат окремої структури і їх участь у повних (“котлових”) витратах транспортної організації не дозволяє простими розрахунками визначити ефективність конкретного транспортного маршруту і його вплив на ефективність (збитковість) транспортної організації в цілому. Цей аспект визначає актуальність застосування методики оцінки кожного транспортного маршруту, побудованої на можливості використання існуючої в транспортній організації системи обліку витрат. Основна відмінність пов'язана з відходом від негнучкого розгляду повної собівартості при визначенні результату
Литература
1.Крат В.І. Проблеми реформування міського електротранспорту // Коммунальное хозяйство городов: Науч.-техн. сб. Вип.17. – К.: Техніка, 1998. – С. 18 –35.
2.Кігель В.Р. Методи і моделі підтримки прийняття рішень у ринковій економіці. – К.: ЦУЛ, 2003. – 202 с.
3. Веклич В.Ф. Повышение эффективности эксплуатации безрельсового транспорта применением средств диагностирования и управления по системе многих единиц: Автореф. дис. ... д-ра техн. наук: 05.22.07 / ВНИИЖТ. – М., 1990. – 38 с.
4. Карпушин Е.І. Першочергові заходи з економії енергії на міському електротранспорті // Інформаційні технології на транспорті: стан справ та основні напрямки розвитку: Зб. наук. праць – К.: УТУ, 1998. – С. 70-73.
5.Ковалко М.П., Денисюк С.П. Особливості формування енергозберігаючої політики в Україні. – К.: Держкоменергозбереження України, 1996. – 72 с.
6.Левковець П.Р., Гедз Ю.М., Канарчук О.В., Кришан Г.Л., Сендак М.Д. Системна ефективність на транспорті. Методи, моделі і стратегії / Під ред.
Другие работы этого направления