Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   112 грн.
ЦЕНА:   258 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Порівняльна характеристика соків та нектарів на ринку України   (ID работы: 1824)

Направление: Маркетинг
Предмет: Товароведение
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 32
Год защиты: 2010
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1.Стан ринку соків та нектарів в Україні
2.Вимоги НД до соків та нектарів
3.Класифікація соків та нектарів
4.Аналіз структури асортименту соків та нектарів
в магазині «Фуршет»
5.Оцінка якості соків та нектарів у магазині «Фуршет»
Висновки і пропозиції
Список використаних джерел
Додатки
Введение
Як світовий, так і український ринок нектарів щорічно динамічно розвивається. За останній час вони істотно поповнились – як за обсягами продажу основних виробників, так і за багатьма якісними характеристиками. Український ринок структурно поділений між майже 400 виробниками, хоча більша його частина, а це понад 95% обсягів продажів, належить усього 15-20, а левова частина виробництва доводиться лише на троє.
Предметом дослідження роботи є асортимент та якість соків та нектарів на ринку України.
Нектар містить від 25 до 99% соку. Вітамінізовані нектари мають гарантоване стабільне вміст вітамінів і мінералів на протязі всього терміну придатності до вживання.
В усьому світі соки та нектари традиційно користуються сталим попитом. Крім освіжаючої здатності, поживності, стимулюючої дії, гармонійного смаку, вони містять вітаміни та цілий комплекс біологічно активних речовин, необхідних людям для повноцінного і здорового харчування, особливо на стадії розвитку молодого організму. Включення нектарів у харчовий раціон підвищує біологічну цінність раціонів харчування дітей та забезпеченість їх організму водорозчинними вітамінами, кальцієм та іншими біологічно активними речовинами (органічними кислотами, мінеральними солями, мікроелементами й ін.), що позитивно впливає на здоров’я дітей.
Метою роботи є проведення порівняльної характеристики асортименту та якості соків та нектарів, що реалізуються на ринку України.
Для досягнення даної мети в роботі вирішуються наступні завдання:
- дослідити стан ринку соків та нектарів в Україні;
- навести вимоги НД до соків та нектарів;
- розглянути класифікацію соків та нектарів;
- провести аналіз структури асортименту соків та нектарів в магазині «Фуршет» та оцінити якість соків та нектарів у магазині «Фуршет».
Заключение
У роботі було досліджено стан ринку соків та нектарів в Україні, наведені вимоги НД до соків та нектарів, розглянута класифікація соків та нектарів, проведений аналіз структури асортименту соків та нектарів в магазині «Фуршет», а також проведена оцінка якість соків та нектарів ТМ «Сандорик», що реалізуються в магазині «Фуршет».
На ринку України нектари виробляють такі підприємства, як ТОВ «Сандора», СП ТОВ «Вітмарк-Україна», ЗАТ «Ерлан», ВАТ «Вінніфрут».
На сьогоднішній день виробники сокової продукції працюють за стандартами, які частково застаріли, тому що багато з них були розроблені і введені в дію ще в часи Радянського Союзу. Виробники також стикаються з тим, що національні стандарти щодо тих чи інших питань, які розроблені різними організаціями, містять в собі суперечливі або недостатньо чіткі і одноманітні вимоги до продукції, її виробництва. Крім того, вимоги і норми вітчизняних стандартів не узгоджені з міжнародними стандартами.
Важливою проблемою є відсутність можливості представлення і захисту інтересів українського виробника сокової продукції на міжнародному і регіональному рівнях. Українські виробники не мають можливості брати участь у формуванні концепцій розвитку світового сокового ринку, виробленні міжнародних і регіональних стратегій і вимог, а це – потенційний програш на світовому і регіональних ринках. Крім цього, відсутні відпрацьовані підходи до захисту внутрішнього ринку на даний момент. Нормативна база не повною мірою відповідає сучасним вимогам.
Кажучи про якість сировини, слід зазначити саме проблему значної кількості на ринку дешевої низькоякісної продукції. Заходи із виправлення цієї ситуації дуже ресурсо- і наукоємні. Вкладати засоби одному виробникові невигідно. Нові ідеї у виробництві і сфері якості не можуть ефективно упроваджуватися на підприємствах, оскільки не мають серйозної наукової і експериментальної бази. Наприклад, абсолютно не розвиваються наукоємні напрями нових технологій, нового вигляду упаковки і ін. Також відсутня популяризація серед населення здорового способу життя, формування стійкої звички до споживання соків.
Нині ринок вітчизняних соків характеризується високою якістю, їх асортимент постійно розширюється, враховуються запити різних груп споживачів. Це створює значну конкуренцію серед виробників. Створюються нові поєднання фруктових смаків. Розширюється їх виробництво та поступово освоюються сучасні технології виготовлення соків [15, с. 32].
З метою покращення ситуації на ринку соків можна запропонувати, щоб виробники намагалися все ж таки удосконалювати якість свого продукту, можливо навіть заощаджуючи на упакуванні. Звичайні споживачі хочуть купувати соки за нижчими цінами, але якісні, без консервантів та барвників. Доцільно було б розширити рекламну кампанію саме у місцях продажу, щоб стимулювати просування соків та привабити більшу кількість потенційних покупців. Для більшої обізнаності споживачів у різних торгових марках пропонуємо виробникам частіше проводити дегустації соків у торговій мережі.
Провівши аналіз структури асортименту соків та нектарів у магазині «Фуршет», ми прийшли до висновку, що найбільш різноманітним є асортимент соків та нектарів торгової марки «Сандора» та «Садочок», які продаються в магазині «Фуршет».
Литература
1. Загальний стандарт для фруктових соків і нектарів (CODEX STAN 247-2005)
2. ДСТУ 4283.1:2007 «Консерви. Соки та сокові продукти. Терміни та визначення понять»
3. ДСТУ 4283.2:2007. Соки та сокові продукти [Текст]. – К.: Держспожив-стандарт України, 2007. – 15с.
4. ДСТУ 2074-92 «Продукти переробки овочів і фруктів. Терміни та визначення»
5. Баскакова М. Ю., Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження. Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 157 с.
6. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.В., Сорока О.А Маркетингові дослідження. Підручник. – Львів: Інтелект-Захід, 2006. – 426 с.
7. Подпрятов Г. І., Скалецька Л. Ф., Сеньков А. М., Хилевич В. С. Зберігання і переробка продукції рослинництва. – К.: Мета, 2002. – 495 с.
8. Товароведение и организация торговли продовольственными товарами: Учеб для нач. проф. образования /А.М. Новикова, Т.С. Голубкина, Н. С. Никифова, С.А. Прокофьева. – М.: ИРПО, Издат. центр “Академия”, 2000. – 480 с.
9. Товарознавство продовольчих товарів (лабораторний практикум): Навч. посіб. / Є.В. Тищенко, Г.Б. Рудавська, М.П.Орлов та ін. – К.:Київ. держ. торг. – екон. ун-т, 2000. – 411 с.
10. Товарознавство продовольчих товарів. Підручник / За ред. Сирахмана І.В. – К., 2000.
11. Романенко І.М., Фоміна С.В. Основні проблеми аутентичності сокової продукції та шляхи їх вирішення
12. Шобингер І. (ред.) Фруктовые и овощные соки: научные основы и технологии / пер. с нем. Под общий научный ряд. А.Ю. Колеснова, Н.Ф. Берестеня и А.В. Орещенко. – СПб: Профессия, 2004 – 640 с.
13. Шуманн Г. Безалкогольные напитки: сырье, технология, нормативы. – Пер. с нем. – СПб: Профессия, 2004 – 256 с.
14. Власенко Н.А. Ринок соків в Україні та одна з альтернатив підвищення конкурентоспроможності продукції // Экономика научно-технического прогресса, № 1 (19), 2007
15. Музиченко О. Сокова терапія // Галицькі контракти. – 2006. - № 17-18. – С. 32-34.
16. Чернявська И. Соковый бум // Инвестгазета. - 2007. - № 24. - с. 38-39.
17. Шмідт Т. В собственном соку // Бізнес. - 2006. - № 13. - с. 121-124.
18. Сайт торгової марки «Сандора»: http://sandora.ua
19. Сайт магазину «Фуршет»: http://www.furshet.ua
20. Сайт вільної енциклопедії «Вікіпедія»: uk.wikipedia.org/wiki/Нектари
21. Офіційний Інтернет-сайт державного комітету статистики України: www.ukrstat.gov.ua
Другие работы этого направления