ЦЕНА:
60 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
138 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Првопорядок як складова суспільного порядку (ID работы: 1024) |
Направление: | Право |
Предмет: | Теория государства и права |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 40 |
Год защиты: | 2007 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
ГЛАВА 1. Основні поняття правопорядку
1.1. Поняття правопорядку. Суспільний порядок.
Військовий правопорядок
1.2. Функції, принципи та ознаки правопорядку
1.3. Зміст, структура та елементи правопорядку
ГЛАВА 2. Законність та правопорядок
2.1. Поняття законності та правопорядку
2.2. Юридичні гарантії законності в Україні
2.3. Шляхи вдосконалення законодавства з
питань законності та правопорядку
Висновок
Література
ГЛАВА 1. Основні поняття правопорядку
1.1. Поняття правопорядку. Суспільний порядок.
Військовий правопорядок
1.2. Функції, принципи та ознаки правопорядку
1.3. Зміст, структура та елементи правопорядку
ГЛАВА 2. Законність та правопорядок
2.1. Поняття законності та правопорядку
2.2. Юридичні гарантії законності в Україні
2.3. Шляхи вдосконалення законодавства з
питань законності та правопорядку
Висновок
Література
Введение
Правове регулювання представляє собою складний і багаторівневий процес, що здійснюється за допомогою визначених засобів юридичного впливу на суспільні відносини.
Юридична наука розрізняє поняття правового впливу і правового регулювання. У цьому є певний зміст. Право вже своїм існуванням значно впливає на поведінку людей. Як культурна й інформаційна цінність, право виділяє напрямок людської діяльності, вводить її в загальні рамки цивілізованих суспільних відносин. Саме в цьому змісті правовий вплив ширше, ніж правове регулювання суспільних відносин.
Проте варто відзначати суворо визначені засоби правового впливу на суспільні відносини, спеціально призначені для їхнього безпосереднього регулювання. Ці засоби утворюють цілий системно юридичний механізм, що забезпечує урегульованість всієї сукупності суспільних відносин, що є предметом правового регулювання.
Правовий порядок і законність виступають правовим підґрунтям і засобом функціонування державної влади, демократії. Коли держава в особі уповноважених на те органів формулює норми права, вона закладає в них основи правопорядку і забезпечує їх реалізацію.
Механізм правового регулювання - це система правових засобів, за допомогою яких здійснюється упорядкованість загальносуспільних відносин відповідно до цілей та завдань правової держави.
Основні структурні елементи механізму правового регулювання:
1. Норми права встановлюють загальні і юридично обов'язкові правила поведінки тих учасників суспільних відносин, що знаходяться в
Юридична наука розрізняє поняття правового впливу і правового регулювання. У цьому є певний зміст. Право вже своїм існуванням значно впливає на поведінку людей. Як культурна й інформаційна цінність, право виділяє напрямок людської діяльності, вводить її в загальні рамки цивілізованих суспільних відносин. Саме в цьому змісті правовий вплив ширше, ніж правове регулювання суспільних відносин.
Проте варто відзначати суворо визначені засоби правового впливу на суспільні відносини, спеціально призначені для їхнього безпосереднього регулювання. Ці засоби утворюють цілий системно юридичний механізм, що забезпечує урегульованість всієї сукупності суспільних відносин, що є предметом правового регулювання.
Правовий порядок і законність виступають правовим підґрунтям і засобом функціонування державної влади, демократії. Коли держава в особі уповноважених на те органів формулює норми права, вона закладає в них основи правопорядку і забезпечує їх реалізацію.
Механізм правового регулювання - це система правових засобів, за допомогою яких здійснюється упорядкованість загальносуспільних відносин відповідно до цілей та завдань правової держави.
Основні структурні елементи механізму правового регулювання:
1. Норми права встановлюють загальні і юридично обов'язкові правила поведінки тих учасників суспільних відносин, що знаходяться в
Заключение
Підсумовуючи наведене, можна сказати, що правопорядок є реальне повне і послідовне здійснення всіх вимог законності, принципів права, насамперед реальне і повне забезпечення прав людини. Це вінець (кінцевий результат) дії права.
Правове регулювання представляє собою складний і багаторівневий процес, що здійснюється за допомогою визначених засобів юридичного впливу на суспільні відносини. Правовідносини встановлюють персональну міру можливої і належної поведінки учасників суспільних відносин. Генеральною метою правового регулювання є встановлення такого порядку в суспільному житті, який би максимально відповідав розпорядженням правових норм, закладеним в інших принципах соціальної справедливості. Закони є обов’язковими для всіх і держава приймає їх для того, щоб вони виконувалися, втілювалися в життя. В Україні діє принцип верховенства права (правового закону). Найвища юридична сила належить Конституції України, норми якої мають пряму дію. Всі інші нормативно-правові акти (включаючи конституцію та закони Автономної Республіки Крим) не повинні суперечити Конституції України. Не може бути різної дії закону в різних регіонах і щодо різних людей в Україні. Законність є невід’ємним елементом демократії, але повна демократія обмежується
Правове регулювання представляє собою складний і багаторівневий процес, що здійснюється за допомогою визначених засобів юридичного впливу на суспільні відносини. Правовідносини встановлюють персональну міру можливої і належної поведінки учасників суспільних відносин. Генеральною метою правового регулювання є встановлення такого порядку в суспільному житті, який би максимально відповідав розпорядженням правових норм, закладеним в інших принципах соціальної справедливості. Закони є обов’язковими для всіх і держава приймає їх для того, щоб вони виконувалися, втілювалися в життя. В Україні діє принцип верховенства права (правового закону). Найвища юридична сила належить Конституції України, норми якої мають пряму дію. Всі інші нормативно-правові акти (включаючи конституцію та закони Автономної Республіки Крим) не повинні суперечити Конституції України. Не може бути різної дії закону в різних регіонах і щодо різних людей в Україні. Законність є невід’ємним елементом демократії, але повна демократія обмежується
Литература
1. Декларация прав и свобод человека и гражданина // Ведомости съезда народных депутатов и Верховного Совета РСФСР. – 1991 г., 52 ст. 1865.
2. Котюк В. О. Основи держави і права. Навчальний посібник.-3-тє вид., доп. і перероб.- К.: Атіка, 2001.- 432 с.
3. Курицин В.М. Становление социалистической законности. М., Наука, 1993 г., 193 с.
4. Лунев А.Е. Обеспечение законности в советском государственном управлении. М., Юр. лит. 1963 г.
5. Ленин В.И «О двойном подчинении и законности» – Полное собрание сочинений, – Т. 45-с 198-201.
6. Михайленко О. Основи Держави і права. К.; 1995. С. 22.
7. Основи демократії. Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / За заг. ред. А.Колодій. – К.: Вид-во “Ай Бі”. – 2002.
8. Олейкин П.А. Личность. Демократия. Законность. М., Юр. лит., 1981г., 121с.
9. Основи держави і права/ за ред.. А.М. Колодія, -- К.: Либідь, 1997. -- С.42-47.
10. Про презумпцію доцільності закону обгрунтовано говориться в підручнику: Теория государства и права / Под ред. М.В. Корельского и В. Д. Перевало-ва. - М., 1997.- С. 445.
11. Про функції і принципи правопорядку див.: Общая теория государства и права. Академический курс в 2-х томах. — Т. 2. Теория
2. Котюк В. О. Основи держави і права. Навчальний посібник.-3-тє вид., доп. і перероб.- К.: Атіка, 2001.- 432 с.
3. Курицин В.М. Становление социалистической законности. М., Наука, 1993 г., 193 с.
4. Лунев А.Е. Обеспечение законности в советском государственном управлении. М., Юр. лит. 1963 г.
5. Ленин В.И «О двойном подчинении и законности» – Полное собрание сочинений, – Т. 45-с 198-201.
6. Михайленко О. Основи Держави і права. К.; 1995. С. 22.
7. Основи демократії. Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / За заг. ред. А.Колодій. – К.: Вид-во “Ай Бі”. – 2002.
8. Олейкин П.А. Личность. Демократия. Законность. М., Юр. лит., 1981г., 121с.
9. Основи держави і права/ за ред.. А.М. Колодія, -- К.: Либідь, 1997. -- С.42-47.
10. Про презумпцію доцільності закону обгрунтовано говориться в підручнику: Теория государства и права / Под ред. М.В. Корельского и В. Д. Перевало-ва. - М., 1997.- С. 445.
11. Про функції і принципи правопорядку див.: Общая теория государства и права. Академический курс в 2-х томах. — Т. 2. Теория
Другие работы этого направления